Eerste hulp bij negatieve berichten op social media

maandag, 11 december 2017

Limburg Startup bundelde onlangs een aantal tips om om te gaan met negatieve reacties op sociale media.

De belangrijkste tips op een rijtje:

  • Verwijder nooit klachten! Dit straalt negatief af op je uitbating en helpt de gast niet verder.
  • Reageer zo snel mogelijk. Zo kan je het vertrouwen van de gast winnen.
  • Communiceer op een emphatische manier. Niet te onpersoonlijk dus. Luister en bied je excuses aan. Zorg voor een goede opvolging.
  • Hou het privé. Communiceer via een mailadres of telefoonnummer.
  • Communiceer op een persoonlijke en informele manier.
  • Leg je aanpak vast in een strategie, en zorg dat al je werknemers deze ook volgen.

Meer weten? Het volledig artikel lees je hier.

 

Meer nieuws

Geslaagde herfstvakantie voor het toerisme in Limburg

De Limburgse toeristische sector mag spreken van een geslaagde herfstvakantie. “Het was het ideale moment voor een korte vakantie met het gezin dichtbij huis!”, zegt gedeputeerde Igor Philtjens,...
Lees meer

Geslaagde herfstvakantie voor het toerisme in Limburg

Lees meer

2020 in het kader van de fiets

Toerisme Limburg is klaar voor het nieuwe toeristische jaar. Een jaar in het teken van de fiets. De fiets als verbindingsmiddel tussen alles wat Limburg te bieden heeft. Dat is geen toeval. In 2020...
Lees meer

2020 in het kader van de fiets

Lees meer

“Niet tegen elkaar, maar met elkaar.”

Koen Heemskerk, zaakvoerder van Kajak Maasland and Rafting Kajakken op de Maas. Het lijkt een jong idee. Maar Louis Heemskerk lanceerde het al ruim dertig jaar geleden. Intussen groeide het bedrijf...
Lees meer

“Niet tegen elkaar, maar met elkaar.”

Lees meer
Toerisme Limburg vzw | Universiteitslaan 3 | 3500 Hasselt | +32 11 30 55 00 | info@toerismewerkt.be