Limburg Vakantiegids valt in de prijzen op Pearl Awards

13/12/2017 - 12:45

The Content Council, een Amerikaanse non-profitvakorganisatie die zich wereldwijd richt op contentmarketeers, organiseert elk jaar de Pearl Awards. Dit jaar bekroonde de jury in New York het Hasseltse communicatiebureau Hands twee keer. De Limburg Vakantiegids, die Hands samen met het team van Toerisme Limburg maakt, behaalde brons en zilver.  

Deelnemers vanuit de hele wereld

Communicatiebureaus en contentmarketeers uit meer dan 25 landen probeerden dit jaar in de prijzen te vallen op de Pearl Awards. Hands maakte met de Limburg Vakantiegids indruk op de internationale vakjury en won zilver in de categorie Overheidscampagnes. Daarnaast behaalde de gids brons in de categorie Toerisme.

De Limburg Vakantiegids, een succesverhaal

Meer dan 150 publieke en private partners werken mee aan het boek. De Limburg Vakantiegids is al drie jaar een succesverhaal en zorgt voor meer toeristen in onze provincie. Mensen die willen komen proeven van de Limburgse gastvrijheid en al het mooie dat onze provincie te bieden heeft, kunnen in het bijhoudboek van wel 300 pagina’s kennismaken met de troeven van de 44 steden en gemeenten en hun toeristische ondernemers. Zo draagt de gids bij tot de almaar toenemende populariteit van Limburg als gastvrije dichtbijbestemming en dus ook tot de economie van de vrije tijd en de tewerkstelling in onze provincie.

We wensen alle partners die hieraan meegewerkt hebben van harte proficiat met deze prestigieuze awards en de internationale erkenning van hun harde werk!