Extra promotiecampagnes

maandag, 28 juni 2021

Gasten prikkelen om Limburg te ontdekken daar gaan we telkens voor. Tot ver buiten de provinciegrenzen. Naast de algemene nationale campagnes zetten we tussentijds in op extra promotie via toonaangevende magazines zoals o.a. Sabato magazine, Knack Weekend, Citta of Voila magazine. 

Extra promotie

  • Voila Magazine: een Nederlands magazine, verschijnt bij De Limburger (NL). In dit magazine brengen we van eind juni tot oktober een 20-tal pagina's met fietslussen om diverse Limburgse regio's onder de aandacht te brengen. Onze voorzitter en directeur werd tevens geïnterviewd om het toerisme in onze provincie een hart onder de riem te steken.
  • Sabato Travel The 100: een advertentie in de editie van 29 mei
  • Citta: het weekendmagazine van de Gazet van Antwerpen. Op zaterdag 19 juni bevatte dit magazine een special over Limburg: 'Getest: Limburg Fietsparadijs', 14 pagina's boordevol inspiratie. Op de backcover plaatsten we een advertentie.
  • Knack Weekend Black - Reizen: Onder de noemer '(s)maak 't goed' brachten we een dubbele pagina advertentie rond horeca
  • Sabato - Knokke Special: een dubbele pagina advertentie

 Promoties via publicaties in juli

  • Reportages over Limburg op de Oost-Vlaamse televisiezender AVS gedurende de hele zomer (in totaal 9 reportages)
  • Een dubbele pagina in De Zondag Limburg gedurende de hele zomer (in totaal 9 publicaties)
  • Een dubbele pagina advertentie in Chapeau Magazine van 5 juli

Nationale bestemmingscampagne

Sedert de Covid-19 versoepelingen van toepassing zijn in de horeca, hebben we onze nationale spot aangepast. De tv-spot, met Matteo Simoni in de hoofdrol, liep tot 27 juni op VTM en bevatte deze keer ook horecabeelden. Begin september wordt deze spot hernomen. Tegen midden augustus verschijnen ook nieuwe baanaffiches in het straatbeeld.

Lancering nieuwe icoonroutes

In onze webwinkel is de overzichtskaart van de nieuwe icoonroutes

 

Meer nieuws

Verenigde krachten: Belgisch en Nederlands Limburg samen als 1 topbestemming

Belgisch en Nederlands Limburg slaan de handen in elkaar voor een grensoverschrijdende campagne om Duitse toeristen aan te trekken. Het doel is om de twee Limburgen te promoten als één sterke...
Lees meer

Verenigde krachten: Belgisch en Nederlands Limburg samen als 1 topbestemming

Lees meer

Limburg: open voor ontdekking

Met een nationale promotiecampagne nodigen we onze gasten uit om Limburg te komen ontdekken. Zowel op tv, in het straatbeeld als online hebben we de afgelopen weken onze groene provincie in de kijker...
Lees meer
Campagnebeeld voorjaar 2023 Matteo Simoni

Limburg: open voor ontdekking

Lees meer

Spoor gasten aan om te genieten van de bloesems in Limburg

De lente is weer in het land en dat betekent dat onze Limburgse bomen en struiken opgefleurd worden met prachtige bloesems! Gasten die een tripje naar en in Limburg willen plannen vinden alle...
Lees meer

Spoor gasten aan om te genieten van de bloesems in Limburg

Lees meer

Toerisme Limburg vzw | Universiteitslaan 3 | 3500 Hasselt | +32 11 30 55 00 | info@toerismewerkt.be

BTW BE0420.092.944 | RPR Antwerpen, afd. Hasselt RPR 420 092 944