Campagne 'Samen herleven'

dinsdag, 19 januari 2021

In het najaar van 2020 hebben we niet stil gezeten. Met onze campagne ‘Samen herleven’ bedanken we iedereen voor zijn of haar bezoek aan onze provincie. We brengen een krachtig, inspirerend beeld om samen hoopvol naar dit nieuwe jaar uit te kijken. Deze campagne werd uitgerold op initiatief van onze voorzitter, Igor Philtjens. In moeilijke tijden vinden we het eens zo belangrijk om proactief te handelen en onze provincie te blijven promoten.

De campagne verscheen reeds eind vorig jaar, in alle kranten van Het Mediahuis: Het Belang van Limburg, Het Nieuwsblad, De Standaard, en de Gazet van Antwerpen. De totale oplage was maar liefst 430.000 exemplaren, verspreid in heel Vlaanderen. Daarnaast zal de campagne ook deze maand nog breed te zien zijn op volgende data en kanalen:

  • 10/01/21: pagina 7 in de krant, De Zondag, met een oplage 680.000 exemplaren (Vlaanderen-breed)
  • 23/01/21: op de backcover het magazine Sabato. Dit magazine is een bijlage van De Tijd, met een oplage van ongv. 100.000 exemplaren. Deze zal zowel in Vlaanderen als in Wallonië verspreid worden.

Ook online werd de campagne ingezet, en mét succes! Eind vorig jaar en begin dit jaar plaatsten we online banners op de op de startpagina van alle nieuwssites van het Mediahuis (HBVL, Nieuwsblad, Standaard, GVA). Dit was goed voor méér dan 4.150.000 vertoningen. De online banners werden door meer dan 1 miljoen lezers gezien in het weekend van 31/12 en 01/01.

Toerisme Limburg vzw | Universiteitslaan 3 | 3500 Hasselt | +32 11 30 55 00 | info@toerismewerkt.be

BTW BE0420.092.944 | RPR Antwerpen, afd. Hasselt RPR 420 092 944